Якісний супровід системи програм "1С :Підприємство" є запорукою стабільної ефективної і безперебійної роботи Вашої організації.

На додаток догарантованого обслуговування, що надається користувачам,   ми пропонуємо різні варіанти супроводу наших користувачів :

  • Гарантоване сервісне обслуговування користувачів (входить у вартість підписки на ІТС, об'єм робіт залежить від типу підписки)
    • Отримання оновлень користувачами в офісі нашої компанії (при пред'явленні реєстраційної анкети)
    • Консультації по "гарячій лінії" - по телефону і електронній пошті
    • Виїзд фахівця для проведення разових робіт по оновленню, налаштуванню і консультаціям

Регулярна підтримка наших фахівців забезпечить безперебійну роботу системи, своєчасне оновлення релізів, конфігурацій, форм звітності, дозволить вчасно проводити необхідну діагностику і профілактику системи, забезпечить Вашим користувачам зручні консультації на робочих місцях.

Індивідуальні програми обслуговування

Ми готові розробити і запропонувати Вам індивідуальні програми обслуговування, що повною мірою зважають на специфіку Вашої організації і особливості Вашого бізнесу.

Разові виклики фахівців (сервісні виклики)

Користувачам, що мають в штаті власних фахівців з обслуговування програмного забезпечення, а також тим, хто доки не визначився з вибором варіанту регулярного супроводу, ми готові зробити підтримку у рамках разового виклику фахівців.

Ви можете вибрати найбільш зручний і вигідний для Вас варіант супроводу, вартість послуг уточнюйте в розділі«Вартість послуг».

Заявка на організацію супроводу

60920027f94e441d0b59defd4b083168.jpg